Sen uppdatering.

Har inte suttit något vid datan idag vilket medfört att jag inte uppdaterat något förrän nu.
Har i alla fall varit på Iksu två gånger idag. Först vid tolvtiden på dan för att köra ett en och en halv timmes pass i gymmet med inriktning bröst och armar. Sedan återvände jag till Iksu vid fem och då var det för att spendera en timme i en av squashsalarna.
Märktes idag att det är mycket studenter som tränar på Iksu och som är hemma under påsk för det var väldigt tomt i gymmet när jag var där.
Imorgon är det långpass på löpningen igen som gäller. Om jag ska va ärlig så är jag inte det minsta taggad just nu men det är väl bara att bita i det sura äpplet och pallra sig ut imorgon, något gott ska väl dessa pass föra med sig hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0