Tisdag.

Denna träningsvecka började inge bra med att jag försov mig och missade styrketräningen imorse så det var inge vidare men inte så mycket att göra något åt. Dock var jag ut och körde löppasset ikväll i alla fall. 6 kilometer avverkades med ett tempo på strax under 5 minuter per kilometer så det är jag nöjd med. Känns som att jag blivit stabil under fem minuter nu så jag känner väl att det är på tiden att jag börjar öka tempot en aning framöver. Efter löpningen idag följde tre stycken kordinationslopp på 100 meter. Detta var något nytt sen jag började löpträna seriöst men det kändes bra och var jobbigare än vad jag trott. Nu ska jag packa träningsväskan för att sedan lägga mig och sova lite och ladda för morgondagens benpass i gymmet. Får hoppas att jag har mindre träningsverk än jag hade efter förra tisdagens löppass och framför allt: -Att jag tar mig upp! haha

Kommentarer
Postat av: Väckarklockan

Kanske dags man börjar väcka dig på mornarna igen!?

2009-04-07 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0