11/2

Dagens bröst och magpass i gymmet gick bra, ökade i vikt på några maskiner så det kändes bra. Löpningen på 6 kilometer kändes lite tung efter gårdagens benpass men gick överlag helt okej. Skönt var det också med sovmorgon eftersom jag börjar klockan tio onsdag, torsdag och fredag. Konstigt vad 1 ½ timmes sömn extra kan göra mycket.

Är ruggit sugen att fara ut och ta en vända eller två i skidspåret nu när vädret är som idag. Är bara lite knepigt att hitta en lucka i schemat mellan löp-passen och dom andra vardagssysslorna man har men någon lucka ska jag nog hitta.

Måste även börja simma snart känner jag, Vansbro närmar sig sakta men säkert. Sen är jag ingen fisk i vattnet så desto snarare jag börjar med simträningen desto bättre är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0