Förlust.

Ja, imorse snörade man på sig rören igen och spelade seriefinal i korpen med team ICA. Min comeback på planen går att jämföra med Peter "Foppa" Forsbergs comeback. Jag var bedrövlig och noterades inte för något mål. Bättre start på helgen hade man kunnat få.
Nu funderar jag på att gå ner och valla skidorna så jag får tankarna på något annat. Vet dock inte om det blir någon skidåkning idag med tanke på hur mycket det snöat. Ska ta och kolla om jag hittar någon spårstatus på spåren på nätet först.

Kommentarer
Postat av: ICA Stig

Jasså de blev förlust...och inte heller blev du noterad för nån poäng. Är nog klokt att du satsar på en svensk klassiker istället;)



Om spåren är dåliga finns det en klassisk träningsform som utnyttjats flitigt på röbäcksslätten genom åren, djupsnölöpning! Bra och tung träning!



Stig

2009-02-07 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0