Klättring.


Jag har funderat på det ett tag men nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig för att börja klättra. Tycker det verkar ballt och sen är det bra träning naturligtvis. Satt och kolla runt lite på nätet och såg att dom har en kurs på iksu och efter att man genomfört den får man börja klättra själv, eller med någon annan rättare sagt. Kan ju va bra att ha någon som passar en! haha.

Men det får nog vänta tills efter att jag har kommit hem från USA på grund av att kursen kostar en slant och sen måste man införskaffa sig klättrarskor och grejer. Så i mitten av mars någon gång får det bli, men nu har jag i alla fall bestämt mig så det känns som att det är på väg åt rätt håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0