Löpning.


Jag hade som sagt tänkt bege mig till Iksu idag, så jag packade grejorna och började promenera när jag plötsligt kom på mig själv. Varför ska jag stå på ett löpband när jag kan springa i det härliga och soliga vädret som det bjöds på idag? Så jag vände genast om och gick upp till lägenheten igen och bytte om. Sedan blev det nydala runt, nio kilometer i det fria istället för åtta kilometer på bandet. Jag är väldigt glad för att jag tog det beslutet på grund av att det är hundra gånger skönare att springa "på riktigt" istället för att stå på ett band. Avverkade dom nio kilometrarna på 45 minuter så jag är nöjd, tempot blev högre än vad det står i mitt löpschema men det bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: IPomanen

Klokt att springa ute en dag som denna så du får njuta av vädret! Inte lyckats få några sponsorer? När du nu skall göra en sådan här grej borde det ju vara rätt lätt. Du har desutom en blogg där du kan "marknadsföra" grejerna! Borde väl bara vara att fråga här på bloggen om nån av alla dina läsare kan tipsa om nån sponsor!

2009-02-15 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0