Löpträning.

Ja, kommande vecka har jag tänkt höja intensiteten på löpningen och har planerat att köra efter schemat som länken nedan visar. Började köra efter det för några månader sedan men då satte förkylning och sjukdom stopp för min medverkan men nu ska jag alltså ge det ett nytt försök. Får hoppas att jag kan hålla mig frisk och fullfölja dessa 26 veckor. Då ska man nog vara i tillräckligt god form för att ta sig igenom Lidingöloppet i september. Förhoppningsvis.


http://www.marathon.se/traningsprogram/vecka.cfm?Wee_ID=27&Pro_ID=2&Rac_ID=147&Ph_ID=1



 


Kommentarer
Postat av: Dubbelknuten

Ett annat tips är att komma ihåg att knuta en dubbelknut innan du far ut och springer. Slipper trasslande skosnören. Sen tycker jag det var lite lite musik av Bossen! Är alltid en extra kick när Bossen pumpar i lurarna.

2009-02-01 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0