18 kilometer.

Imorse hade jag ställt klockan på nio för att ta mig upp och springa. Blev inte riktigt så utan jag tog mig ut vid klockan tio istället. Vädret gick inte att klaga på men det var sanslöst varmt så mitt nya vätskebälte kom väl till användning. Själva passet gick bra och jag lyckades avverka 18 kilometer på 1 timme 25 minuter och 32 sekunder, alltså en snittfart på 4.45 minuter per kilometer. Så med tanke på hur långt jag sprang plus temperaturen ute så är jag nöjd med dagens tempo.


Nu ska jag bege mig ut till stugan med tjejen och bara slappa och lapa sol hela dagen. På återseende!


Kommentarer
Postat av: 3.5

Vätskan är viktig att hålla kontinuerlig, speciellt om du ska till sthlm i veckan, extra viktigt där! Tur att du har med dig en som vet hur man håller flödet konstant=)

2009-05-31 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0