Bråck.

Då var det dags att avslöja den tråkiga nyheten. Har haft ont i magen i stort sett hela tiden sedan jag flyttade en lägenhet för två veckor sedan så igår bestämde jag mig för att gå till läkaren och kolla upp det. Diagnosen var väl inte det bästa jag kunde tänka mig direkt. Det visade sig att jag har fått ett bråck i magen och det måste opereras. Så från och med nu så får jag inte styrketräna eller utföra någon aktivitet som gör att buktrycket ökar tills dess att jag opererat mig. Löpa, cykla och simma är okej så länge det inte gör alltför ont. Så detta medför naturligtvis att min träningsdos varje vecka kommer att minska betydligt mycket. Men det går inte att  göra något åt, bara att gilla läger och hoppas på att jag inte behöver vänta överdrivet länge innan jag får operationstid. Men segt känns det, helt klart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte bra...

2009-05-28 @ 09:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0