Bröst/armar.

Var ganska sugen på att ligga kvar i sängen när väckarklockan ringde imorse men mitt samvete talade till mig och en halvtimme senare befann jag mig på Iksu. Spenderade lite mer än en timme i gymmet och pumpade bröst och armar. Passet gick bra och jag märker att träningen ger något vilket är den bästa feedback man kan få.
Var ovanligt mycket folk i gymmet imorse också och min tanke är att det är alla studenter som märkt att det börjar bli sommar ute och har tänkt träna till sig en strandkropp på två veckor. Det tycker jag är lite roligt och det är samma visa varje år. Nu ska jag ta och bege mig ut för dagens löpning, blir ett varv runt Nydalasjön. Återkommer med uppdatering.


Kommentarer
Postat av: Landkrabban

Strandkropp?

2009-05-08 @ 06:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0