Långlöpning.

Blev lite ändringar i planerna inför dagens löpning. Grannen Jörgen hemma på Bigarråvägen ringde och frågade igår om jag var sugen att haka på han och löpa i Röbäcksskogen och det kunde jag inte tacka nej till. Så jag begav mig hem mot Böleäng imorse och så drog vi ut strax efter klockan tolv. Två timmar och nitton minuter senare hade vi sprungit 23,7 kilometer på stigar och igenom träskmark i skogen. Vaderna kändes bättre än på länge och det kändes även att det är väsentligt mycket jobbigare att springa i skogen jämfört med att springa på plan mark. Så det känns som att det kommer bli fler liknande pass i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Skogsmulle

Coolt!

2009-05-10 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0