Kvällens löpning.


Ikväll hade jag äntligen inget problem med hostan och slemmet som förföljt mig i några veckor nu. Det kändes dock att det var ett tag sen man löpte senast. Steget kändes inte som det gjorde till exempel lagomt till Lidingöloppet. Men det hade jag inte räknat med och det kommer bli bättre för varje löprunda. Löpte via Nydalahöjd, Mariehemsängarna, Universitetet, Iksu och slutligen hem till Nydalahöjd igen. Rundan mätte 8,44 kilometer och den tog mig 37:01 att ta mig igenom. Det innebär att snittet låg på 4:23 per kilometer. Det är jag helt klart nöjd med i och med att jag inte löpt på länge.
Nu blir det lite häng framför tv:n och imorgonbitti väntar squash mot Micke igen. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0