26,4 kilometer.


Ja, så här två veckor innan Lidingöloppet kände jag att det var lägligt med ett riktigt långdistanspass eftersom att det inte kommer bli några liknande pass på dom 13 dagar som det är kvar nu. Så jag snörade på mig skorna och begav mig till strömpilen. Sen sprang jag strandpromenaden från Ica Maxi ända upp till Kåddis, vände där och sprang samma väg tillbaks. Vaderna kändes bättre och benhinnorna kände jag knappt av så det var väldigt positivt. 26,4 kilometer avverkades på 2 timmar, 12 minuter och 42 sekunder. Det innebär att snittet per kilometer låg på 5:02.
Det är jag mycket nöjd med och det är ungefär det tempo som jag ska försöka hålla på Lidingö. Ikväll blir det nog en väldigt lugn kväll med tanke på att jag känner mig helt tömd på energi efter dagens genomkörare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0