Lidingöloppet.

Då var det avklarat, Lidingöloppet är historia i jakten på klassikermedaljen. Sluttiden för dom 30 kilometrarna blev 2:38:03. Det innebär att jag höll en snittid på 5:16 per kilometer. Loppet gick bra i början fram till tio kilometer där jag började få känningar i ljumskarna. Sedan blev det bara värre och värre och jag blev tvungen att gå i dom tre stora backarna efter 24 kilometer för att smärtan blev för påtaglig. Men jag sa innan att jag i alla fall skulle springa under 2 timmar och 40 minuter. Det lyckades jag med så helt missnöjd kan jag inte vara även fast det känns som att det gått att kapa tiden tio minuter om kroppen hållt genom hela loppet.

Kommentarer
Postat av: Goose

Bra jobbat, jag är då stolt!

2009-09-27 @ 08:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0