SM-spåret.

Började passet rätt lugnt första 3 kilometrarna för att bli varm i vaderna och sen tryckte jag på lite mer dom sista 7. Vid 6 kilometer tog jag enervitene liquiden och jag måste medge att jag upplevde det som att det funkade riktigt bra. Dessutom så verkade magen mottaglig mot den och jag behövde inte springa ut i skogen, haha. Själva passet kändes annars bra, tiden stannade på 45:37 vilket innebär en snittid på 4:35 per kilometer. Snittpulsen låg på 170 och maxpulsen på 191. På torsdag tänkte jag på att köra det sista tunga passet innan Lidingöloppet. Då funderar jag på att ta mig runt två varv i SM-spåret. Nu blir det soffan framför tvn resten av kvällen. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0